Tur ciclist :-) pe drumurile Dobrogei de sud – continuare

Promisesem in articolul anterior sa scriu despre impresiile din turul pe bicicleta in sudul Dobrogei.E un adevarat montain-rousse pe dealurile dintre Adamclisi si Negru Voda,am inregistrat la un moment dat o viteza de 35 km/h la vale (pe GPS).

Am ajuns pe inserat la plaja la 2 Mai,am mers spre Mangalia si am trecut de statiunile din nordul orasului,am asteptat pana pe la miezul noptii sa se termine vanzoleala pe drumul european si am ajuns intr-un tarziu in gara la Eforie Nord.

Acolo am atipit culcat pe un rand de scaune,mai era cineva care dormea mai incolo tot pe scaunele din gara.Au mai aparut calatori pe la 4 dimineata, ma trezesc,se trezeste si cel ce dormea mai incolo,incepe sa vorbeasca,aflu ca era bucatar,ca rezistase jumatate de luna la

un restaurant,isi stricase adidasii de la uleiul fierbinte ce pica de la puii ce trebuia prajiti in graba,n-a mai putut rezista din cauza mijlocului,alta femeie povesteste si ea cum a lucrat pana la pensionare inainte de revolutie la un hotel…

Dimineata m-am dus sa vad rasaritul de soare la malul marii si apoi am luat-o spre manastirea din Techirghiol iar de acolo pe sosea spre Topraisar-Mereni,o sosea cu trafic intens de camioane.Dupa amiaza ajunga la Cobadin,pe drum am dat indicatii la doi soferi de autoturisme,unul vroind sa ajunga la Agigea,altul pe A2…

Spre seara am ajuns aproape de Deleni,se stricase “transmisia” la bicicleta,lantul imi mergea in gol,am dat telefon si au venit parintii cu masina si m-au luat…Data viitoare cred ca ar fi mai indicata o bicicleta de 24″ pe acele dealuri,as incerca un traseu spre Tulcea.

Leave a Reply

